internet zarada na fotografijama - microstock

< svibanj, 2013 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Komentari On/Off

Opis bloga
pokušaj zarađivanja na vlastitim fotografijama

10.05.2013., petak

Knjiga o microstocku

Pozdrav!

6 mjeseci je prošlo, a ja imam jedno pitanje!
Koliko bi vas bilo zainteresirano za hrvatski microstock e-book, koji bi pokrio sve od uvoda u agencije, workflowa, pa do selekcije tema/shootova, obrade, i kasnije statističke analize? Mislim da se o svemu tome da napisati štošta (a na našem jeziku nema ničeg, koliko sam upoznat), pa me zanima biste li bili zainteresirani za tako nešto? Naravno, budući da bi sama produkcija knjige oduzela moje vrijeme, koje mogu iskoristitit drugačije (hint: fotkanje :)), bila bi prodavana po nekoj simboličnoj cijeni, tipa 29 kuna. Također, mislim da sam vam ponudio dosta besplatnog sadržaja u sklopu ovog bloga, a za detaljne how-to vodiče i insighte ipak treba malo više vremena i truda.

Ako ima zainteresiranih, javite mi. Ako biste bili zainteresirani, ali uz neke preinake, javite koje su to preinake potrebne da budete zainteresirani. Ako niste, nikom ništa. :D

Inače, kratki update što se tiče mjesečne zarade. Iako sam zadnjih 6 mjeseci bio u potpunosti neaktivan (dakle, 0 uploadova), mjesečna zarada i dalje ima uzlazni trend, a Ožujak je bio najbolji mjesec što se tiče zarade ikad. Shutterstock razbija, iStock je postao toliko loš da upload na njega više nema smisla (pogotovo zbog politike prema contributorima), a ostale agencije se manje-više drže kako su i prije, uz napomenu kako je depositphotos prešišao bigstockphoto. Uskoro ide nastavak microstockanja, i jako mu se radujem. Do čitanja. :)
- 15:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.